مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-15سياسي

فارس من| از وجود تا انکار مشکل/ وعده چند باره حل مشکلات توسط مسوولین


چندی است نبود بلیط اتوبوس و هواپیما در ایلام برای مردم مشکل ساز شده است این در حالی است که مسوولین یا به وعده حل آن بسنده می کنند یا انکار! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چندی پیش سوژه ای با عنوان  اربعین حسینی در استان ایلام  بلیط هواپیما و اتوبوس از ایلام به تهران و بالعکس با مشکلاتی مواجه شده است و اکنون بلیط اتوبوس تا دو هفته آینده وجود ندارد؛ برای پیگیری مشکلات مردمی به میان مردم رفتیم تا مشکل را از نزدیک پیگیری شویم.

بلیط هواپیما نایاب شده است زارعی از شهروندان ایلامی به خبرنگار فارس اعلام کرد : استان ایلام محروم است، حال که نزدیک به اربعین است و مردم بعضا برای مداوای مریضهای خود بایستی به تهران بروند؛ اما بیش از دو هفته است که بلیط هواپیما و اتوبوس نایاب شده.

کرمی از دیگر شهروندان ایلامی نیز اعلام کرد: چرا هیچ اداره ای پیگیر این مشکل نیست؛ با هر اداره ای که تماس گرفتیم هیچ ارگانی حل این مشکل را بر عهده نمیگیرد.

هیچ مشکلی در حیطه اتوبوسرانی وجود ندارد انوری عضو شورای شهر ایلام به خبرنگار فارس گفت: در حیطه اتوبوس رانی با مذاکراتی که با مدیران راهداری شد متوجه شدیم که مشکلی وجود ندارد ولی در بخش هواپیمایی با مشکل مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| از وجود تا انکار مشکل/ وعده چند باره حل مشکلات توسط مسوولین

فارس من| از وجود تا انکار مشکل/ وعده چند باره حل مشکلات توسط مسوولین